Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

Θυμάστε το 'ΜΙΝΩΣ"

 


Δεν νομίζω να υπάρχει Ηρακλειώτης άνω των σαράντα και κάτω των ογδόντα, που να μην έχει ταξιδέψει έστω και μια φορά στη ζωή του με ένα απο τα πρώτα καράβια των Μινωικών Γραμμών, το λεγόμενο και "ΜΊΝΩΣ". Εγώ πάντως ταξίδεψα αρκετές φορές και εντάξει... μπορεί να μην ήταν το άλφα, άλφα της πολυτέλειας, ΄μπορεί να είχε κοινές τουαλέτες και στην τρίτη θέση να ήταν ξαπλωμένοι "όλοι οι χοίροι μια γενιά", μπορεί να τα είχε όλα αυτά και άλλα τόσα ελαττώματα, μου άρεσε όμως... μου άρεσε γιατί, γιατί πως να το πω, δεν μπερδευόμουν σε αμέτρητες σκάλες και δαιδαλώδεις διαδρόμους, γιατί μου φαίνονταν πιο οικογενειακό... ή μήπως μου άρεσε γιατί μαζί του έκανα τα πρώτα ταξίδια της νιότης μου; 

Ρ.Μ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κεντρική αγορά... κάποτε...Εικόνες

Ας δούμε σε δυο φωτογραφίες πως ήταν η κεντρική αγορά της πόλης μας κάποτε...το έχουμε ξαναδει βέβαια ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ   και ΕΔΩ και ΕΔΩ -αν θέλετ...