Κυριακή 4 Απριλίου 2021

Βόλτα στο Ηράκλειο του 1970 Εικονες

 

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με του υπόλοιπους τώρα τελευταία που το vintage έχει γίνει μόδα… εγώ πάντως- κι αυτό μπορούν να το βεβαιώσουν όσοι με ξέρουν προσωπικά-και με ξέρουν πολλοί- από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου λάτρευα κάποιες άλλες εποχές που έμοιαζαν σαν να μου άνοιγαν το δρόμο για να ορμήσω σε μια τεράστια ονειροχώρα… ‘Έτσι, θέλοντας λοιπόν να πιστεύω πως δεν είμαι η μοναδική, ανοίγω κι εγώ με ότι τρόπο μπορώ τους δρόμους της μνήμης για να μπουνε και να απολαύσουν κι οι όμοιοι μου… πάμε λοιπόν τούτη τη φορά μια βόλτα στο Ηράκλειο της δεκαετία του 70, ένα Ηράκλειο τόσο όμοιο μα και συγρόνως τόσο διαφορετικό από το σημερινό.

                                                                                                                                 Ρ.Μ.









Πηγή φωτογραφιών pinterest.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κεντρική αγορά... κάποτε...Εικόνες

Ας δούμε σε δυο φωτογραφίες πως ήταν η κεντρική αγορά της πόλης μας κάποτε...το έχουμε ξαναδει βέβαια ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ   και ΕΔΩ και ΕΔΩ -αν θέλετ...