Τρίτη 1 Μαρτίου 2022

Ηράκλειο-βιοτεχνία-σιγαρέττων-Κνωσός-1930

 

Έχω ξεκαθαρίσει τη θέση μου και παρά των τελευταίων χρόνων αντικαπνιστικές προπαγάνδες, ήμουν, είμαι, και θα συνεχίσω να είμαι καπνίστρια και μάλιστα φανατική. Και μην ακούσω κιχ περί κακού και τέτοια... εντάξει, κακό, κακό δικό μου όμως και δεν ενοχλώ κανέναν... ούτε καν κάποιους περίεργους πρώην καπνιστές που μετά που το έκοψαν έγιναν οι χειρότεροι αντικαπνιστές... τέλος πάντων, αλλού είναι το θέμα μας. Παρά λοιπόν την εξάρτηση μου-πες το κι έτσι αν θες- απο το τσιγάρο, πρώτη φορά έμαθα για τη συγκεκριμένη βιοτεχνία τσιγάρων όταν βρήκα στο ιντερνετ αυτή τη φωτογραφία. Μήπως γνωρίζει κανείς λεπτομέρειες;


                                                                                                                                                   Ρ.Μ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κεντρική αγορά... κάποτε...Εικόνες

Ας δούμε σε δυο φωτογραφίες πως ήταν η κεντρική αγορά της πόλης μας κάποτε...το έχουμε ξαναδει βέβαια ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ   και ΕΔΩ και ΕΔΩ -αν θέλετ...